Good Girl

Yes, today I’ve only done good things! I went for a run this morning and then I sat down to start writing my press release – did you know I am the new CEO of Audi AG?! Then eaten lots of good stuff and done research… One factor that might have influenced my very well-behaving is that our cable is out so no TV *buhu*. But I quite like it cause I connected my Ipod to the TV and been listening to Jack Johnson, Dan Black and Kings of Leon. So hopefully in a bit I will be able to wrap up this press release and then tonight I’ll head down town to Les Halles for a drink.

I will save this press release so that when Audi will actually announce me as their new CEO they wont have to write a new one =P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nathalie

När kommer du hem sweetie?? Saknar dig så mycket!!

2009-11-12 @ 19:26:11
Postat av: Sandra Törnros

Wow inget dåligt jobb du har hittat ;) Tiden går fort och jag längtar verkligen till att komma hem. Att umgås, äta, dricka och prata svenska. Hoppas du kan njuta fullt ut nu den sista tiden i NYC och sen när vi ses kan du berätta allt!!! kram Sandra

2009-11-13 @ 10:32:51
Postat av: Sanna

Smart ide att spara pressreleasen, får kanske jag med göra så Nike slipper göra dubbelt arbete...kanske inte så bra att jag skrev att den nuvarande CEO förskingrade pengar..ops

2009-11-14 @ 16:07:05
Postat av: Mamma Lena

Hello. Nu kommer vi snart. Vi längtar. Jag ska krama om dig tills du storknar. Ha det bra och massor av kramar Mam

2009-11-17 @ 08:37:59
Postat av: Joanna

Vad kul att se lite kommentarer :)

Nathalie: Miss you sweety - jag kommer hem den 21 dec! woohoo

Sandra: Ja tiden går verkligen fort, jag längtar så mycket känns som evigheter sen vi alla var tillsammans på julen (även om de inte va de :P)

Sanna: Hehe ja man måste ju va effektiv - och förhoppningsvis kommer det inte va samma CEO som anställer dig för det kommer kanske inte va så poppis :P

Mamma: wow min mamma har också hittat hit! Vad kul, jag längtar jätte mycket till ni kommer - när är det inte lång tid kvar - ses på fredag :)

Pussar

2009-11-18 @ 03:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0