Imagine

So summer came back to NY who would’ve guessed. I stayed in bed til mid-day tho so it took me a while to notice (that was just as nice tho). But it was lovely so I took an extra slow walk to school where I was meant to sit through my first exam. That was not the case though since my lecturer had forgotten the tests at home so now we will do it online instead *jackpot*. I just love this teacher, he is just so sweet – I just want him to invite me over for cookies and lemonade in his and his sweet old wifes country house where they live with their cuddly golden retriever and work out in the garden all day to then sit by the fire with a cup of tea (ok I might have gone overboard with my imagination)  – if I could pick a grand dad *check*.

Ok so now I am gonna fight my ergs to jump under my duvet and instead head downtown for a drink!


Kommentarer
Postat av: Sandra Törrnos

Well, ain't you lucky!!!!!! Vad skönt att kunna komma undan ditt första prov på sätt o viss. Här är allt toppen. Jag känner mig lycklig på ett sätt som jag inte ha känt på länge, vem vet varför!?! Jag klagar dock inte. Jag tror det hjälper lite av att höra på din röst att du mår bättre. Du anar inte hur ofta jag tänker på min familj oc hur jag önskade att jag kunde laga middag åt er eller ta en fika. Det är inte förrän saker är borta som man inser vad man hade. Jag hoppas vi ska kunna komma hem till jul och känna den äkta känslan. Glögg, pepparkakor, skinka o starksenap. Bara så du vet, om du inte kommer hit nästa år så förlåter jag dig inte!!!!!!!!!! Joanna, jag önskar dig en underbar tid i NYC och glöm inte att allt har en lösning o tiden läker alla sår. Jag älskar dig syrran!!!!! kram fån din storasyster

2009-10-22 @ 20:28:33
Postat av: Sandra Törnros

Well, ain't you lucky!!!!!! Vad skönt att kunna komma undan ditt första prov på sätt o viss. Här är allt toppen. Jag känner mig lycklig på ett sätt som jag inte ha känt på länge, vem vet varför!?! Jag klagar dock inte. Jag tror det hjälper lite av att höra på din röst att du mår bättre. Du anar inte hur ofta jag tänker på min familj oc hur jag önskade att jag kunde laga middag åt er eller ta en fika. Det är inte förrän saker är borta som man inser vad man hade. Jag hoppas vi ska kunna komma hem till jul och känna den äkta känslan. Glögg, pepparkakor, skinka o starksenap. Bara så du vet, om du inte kommer hit nästa år så förlåter jag dig inte!!!!!!!!!! Joanna, jag önskar dig en underbar tid i NYC och glöm inte att allt har en lösning o tiden läker alla sår. Jag älskar dig syrran!!!!! kram fån din storasyster

2009-10-22 @ 20:30:13
Postat av: Lollo

vilket fint inlägg Sandra!



Sitter här en torsdag kväll och lyssnar på Kings of Leon och tänker såklart på dig Joanna. Och på när du jag o lisette alltid hade så grymt roligt när vi va ute..Zoo bar o allt de där! hela tiden tänker jag på det!! skönt att ni snart kommer hem!

2009-10-22 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0